Your Basket is Empty
Sign in to see items you may have added previously.
See samples, rewards and promotions in .

Item Added to Basket

Free Shipping!

You're only $50.00 away from Free Shipping.

Post in Beauty Confidential

Re: RE: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

@EricaTamsen  we are getting sneak peeks because of all the A/W 2018 fashion shows Smiley Happy

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

New MAC liquid lipcolour - Fall 2018?

Screen Shot 2018-02-15 at 6.17.32 PM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

More Marc Jacobs sneak peeks.... Looks like holiday 2018... 2nd pic is a better shot of a previously posted pic... you can really see the lipstick on this one!

Screen Shot 2018-02-15 at 6.07.03 PM.png

Screen Shot 2018-02-15 at 6.07.16 PM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Another Marc Jacobs NYFW sneak peek - cream eye shadows?

Screen Shot 2018-02-15 at 12.50.34 PM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Oh  my @veronika23!  I am loving the green, copper and plum on the corners.  Not that I need more eyeshadow...

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Yeah there are some really pretty shades in there @ChristineR07! Smiley Happy

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Marc Jacobs sneak peeks

Screen Shot 2018-02-15 at 8.22.27 AM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

I can't believe brands are already previewing fall @veronika23 ! They need to let us at least get to spring first haha. Thank you for starting the thread!

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Hahahaha yeah @Kim888  It's because of NY fashion week... always way ahead of time Smiley Very Happy  You're welcome Smiley Happy

 

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Oh my goodness, I didn't realize this wasn't the spring/summer thread until I got to the bottom and there was no page 2....Thanks for staying on top of things as always @veronika23!

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

Hahaha yeah a bit early for fall previews but they come out, I gotta stick them somewhere Smiley Very Happy  Thanks @suzyo 🖤

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

New Stila products - Shimmer and Glow - Fall 2018

Screen Shot 2018-02-11 at 6.18.58 PM.png

Spoiler
Screen Shot 2018-02-11 at 6.19.07 PM.pngScreen Shot 2018-02-11 at 6.19.15 PM.pngScreen Shot 2018-02-11 at 6.19.25 PM.pngScreen Shot 2018-02-11 at 6.19.35 PM.pngScreen Shot 2018-02-11 at 6.19.55 PM.pngScreen Shot 2018-02-11 at 6.20.13 PM.pngScreen Shot 2018-02-11 at 6.20.30 PM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

I need more glitter like I need a hole in my head... but that green is sooooo pretty!

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

It is pretty! I'm really loving that blue @mermaid805 Smiley Happy

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

New Tom Ford lipsticks - Shown at NYFW - Should be August 2018 (as per a post in the Tom Ford Thread - Thanks @Mochapj)

Screen Shot 2018-02-10 at 6.15.16 PM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

MAC Studio Fix 24 hour liquid concealer

Screen Shot 2018-02-06 at 8.30.02 PM.png

Re: FALL-WINTER & HOLIDAY 2018 RELEASES

swatches

Screen Shot 2018-02-12 at 5.04.50 PM.png

2 Replies