Your Basket is Empty
Sign in to see items you may have added previously.
See samples, rewards and promotions in .

Item Added to Basket

Free Shipping!

You're only $50.00 away from Free Shipping.

Post in Besides Beauty

Freaky Friday Questions

I know I am getting old because a lot of my "pop culture" references in class are totally missed by the majority of my students. C'est la vie.

So, in honor of youthful things, here goes:

 

1. If you could switch places for one day with another person a la Freaky Friday, who would you switch with?

2. Which member of the Scooby Gang are you most like?

3. Scratch and sniff stickers or glittery/holographic stickers?

4. Did you/will you go to your high school reunion?

5. Do you wear white after Labor Day? 

Re: Freaky Friday Questions

1. If you could switch places for one day with another person a la Freaky Friday, who would you switch with? Great question! Hmm maybe Katy Perry (her makeup is always flawless) it would be cool to see what she uses.

2. Which member of the Scooby Gang are you most like? Hmm not sure haha

3. Scratch and sniff stickers or glittery/holographic stickers? Glittery! Or those puffy stickers

4. Did you/will you go to your high school reunion? Yup, I went last year and it was awesome! It was nice to see everyoneSmiley Happy

5. Do you wear white after Labor Day? Yes


 

<3 Melissa

Re: Freaky Friday Questions

1 - hmmm... i dont know about that because that means anyone i pick will get my body for a day too....

 

2 - Velma

 

3 - scratch and sniff!  i love theose scratch and sniff ads they put in magazines nowadays lol

 

4 - nope.

 

5 - white is my favorite color and i wear it whenever  i want!!!  and i never really understood that "no white after labor day" thing.  how long is this ban on white clothes supposed to last?!

Re: Freaky Friday Questions

1. I think I'd like to be a cute guy for one day, see how the other half lives as it were.

2. Velma, she was always my favorite.

3. I loved collecting scratch and sniff stickers growing up, but after a couple of scratches they'd lose their scent, so I eventually switches to shiny stickers Smiley Happy

4. I didn't attend my ten year and I don't see myself going to my 20 year either. All of my friends I still talk to regularly, everybody else from my school I have no interest in being fake-nice to for a whole evening.

5. Yes, I never really understood that fashion rule, and I look nice in white I've been told.

Re: Freaky Friday Questions

How fun! I love that movie Smiley Happy

 

1. If you could switch places for one day with another person a la Freaky Friday, who would you switch with?

Honestly I'd like to swap with Lady Gaga. I can only imagine what a day in her life consists of and how crazy papparazzi and fans would be! Just one day Smiley Wink


2. Which member of the Scooby Gang are you most like?

Can I say Scooby? LOL I work well with treats haha


3. Scratch and sniff stickers or glittery/holographic stickers?

Scratch & Sniff for sure!! I loved those when I was a kid... My favorite was a skunk printed one that smelled like, guess what a skunk! haha


4. Did you/will you go to your high school reunion?

No! I had no desire to go and mingle with anyone Smiley Wink Anyone I wanted to stay in touch with I did. 


5. Do you wear white after Labor Day?

Yes! It's a great holiday season color lol

 

Luv&Lipgloss, Diana

Re: Freaky Friday Questions

1. If you could switch places for one day with another person a la Freaky Friday, who would you switch with?

No one.  I don't trust anyone else to be me.
2. Which member of the Scooby Gang are you most like?

Daphne I guess.
3. Scratch and sniff stickers or glittery/holographic stickers?

Oh my gosh Scratch and Sniff!  I used to love those!
4. Did you/will you go to your high school reunion?

I did not.  My 15 year was earlier this month.
5. Do you wear white after Labor Day?

Nope.  It's just feels wrong.

 

On a side note, I sympathize with you and kids not getting your pop culture references.  Awhile back my older son handed his younger brother a toy phone and said, "Who are you gonna call?".  You know what I shouted right?  My kids looked at me and said, "Huh?  What did you just say?"

Re: Freaky Friday Questions

I would have totally shouted "Ghostbusters!" and then asked you if you were the Key Master, lol.

Re: Freaky Friday Questions

I was visiting my BFF a few months ago & I was walking out of the room when her daughter shouted "Stop" - apparently she wanted me to take something with me into my bedroom.  I truned around, looked at my friend & we started rapping Ice, Ice Baby.  Her daughter rolled her eyes at us and walked out of the room.  It was priceless.

Re: Freaky Friday Questions

Also acceptable "... In the name of love!" If you really want to embarrass kids Smiley Wink 

Re: Freaky Friday Questions

You can always throw in ".....Hammer Time..." Smiley Happy

 

Re: Freaky Friday Questions

Yes, but you must do the Chinese typewriter move as well to achieve full '80s awesomeness,

Re: Freaky Friday Questions

"collaborate and listen..."

 

I am shocked by the fact that I can sing that entire song in my head. Why do I still know all the lyrics to that but I can't remember what I ate for breakfast?

Re: Freaky Friday Questions

My friends tease me about how many lyrics I have stuck in my head along with all the useless Jeopardy knowledge.

Re: Freaky Friday Questions

1. If you could switch places for one day with another person a la Freaky Friday, who would you switch with?

I'd switch with my fiance. We have a great relationship and communicate well, but I still think we should walk a mile in eachother's shoes.

2. Which member of the Scooby Gang are you most like?

Like, jinkies, man! I'm probably a Shaggy-Velma mix Smiley Happy

3. Scratch and sniff stickers or glittery/holographic stickers?

Scratch n sniff, I think. I love stickers!

4. Did you/will you go to your high school reunion?

Haha absolutely not. I feel uncomfortable at the thought!

5. Do you wear white after Labor Day?

No. I don't really wear white at all though. It doesn't look good on me Smiley Sad

Re: Freaky Friday Questions

1. Probably my boyfriend. We both "think" the other has an easy job even though we know we both work hard

2. Scooby for sure

3. Ahhhh can't decide! My notebooks were covered in both! 

4. Didn't go to my 10 year. It was at a bar the night before Thanksgiving in a bar town. I don't leave the house that night... too many drunk drivers & cops out. I keep in touch with those that I want & the rest there's FB

5. Yes! I'll wear white jeans until the weather cools off. 

Re: Freaky Friday Questions

1. If you could switch places for one day with another person a la Freaky Friday, who would you switch with?

Hmmmm....that is hard.  I'd say maybe Stacy London.  She has amazing style and is friends with Clinton Kelly.  I would so want to have drinks with him. 


2. Which member of the Scooby Gang are you most like?

Velma, however I'd be rocking Daphne's boots. Smiley Happy


3. Scratch and sniff stickers or glittery/holographic stickers?

Scratch & Sniff - I loved those when I was in school


4. Did you/will you go to your high school reunion?

Sadly no.  I was traveling like crazy for work that summer & my reunion was in between weeks that I was traveling as well as being month en at work.  I wish I had been able to go.


5. Do you wear white after Labor Day?

Sure - it's about the weight of the fabric not the color.

Re: Freaky Friday Questions

Ooooh I would love to be Stacy for a day. So sad that they're done with What Not to Wear! Smiley Sad

Re: Freaky Friday Questions

1.I'm gonna say Teresa Guidice from the RHONJ- Only one day and maybe not all day.

2.Probably Daphne... I can't really put myself as any of the others.

3.Scratch and Sniff - I loved these when I was a little girl.

5. No

6. Yes. It's a great color to wear.

Re: Freaky Friday Questions

1. Miranda Kerr. C'mon not only do I get to be absolutely gorgeous, I get Orlando Bloom. Altho she might be horrified at my body, lol.


2. Don't watch the show but based on the trusty wikipedia character descriptions, Willow Rosenberg. She's nerdy, and she's witchy. There's a Marc Jacob collection that's witchy that I'm dying to get my hands on.....if I have a couple thousands to spare. X.X


3. Glittery/holographic


4. Yes


5. Technically it's always "after" a labor day right? I do it yr round.

Re: Freaky Friday Questions

Ah, I see a generation gap has emerged! I meant like Scooby Doo Where Are You? characters, wasn't thinking Buffy, however Willow is totally Velma!

Re: Freaky Friday Questions

Ah no, I thought you meant Scooby Doo but I don't remember the character names. When I googled it returned mostly Buffy the Vampire Slayer so I thought you meant that.

 

Lol, so we are originally on the same wavelength. I would be Velma Dinkley cuz I wear glasses, I'm kind of nerdy, I have med/short hair, and I own/wear this dress sometimes:2013-08-30 21.44.54.jpg

5 Replies
Conversation Stats
Photos3
  • 2013-08-30 21.44.54.jpg
  • swfupload_8132585221615965536.gif
  • swfupload_5335494944783098019.jpg