Your Basket is Empty
Sign in to see items you may have added previously.
See samples, rewards and promotions in .

Item Added to Basket

Free Shipping!

You're only $50.00 away from Free Shipping.

Post in Beauty Confidential

What are you wearing today?

What makeup is everyone wearing today?

 

Today I am wearing:

 

1. Benefit Hello Flawless Foundation in Champagne

2. Benefit Coralista blush

3. TheBalm Mary-Loumanizer

4. Dior Creme de Rose Lipbalm

5. Dior Addict Lipstick in 454

6. Benefit Creaseless Cream shadow in RSVP

 

and under all this I am wearing Neutrogena Pure and Free Liquid Sunblock SPF 50

 

So c'mon now...confess!

Re: What are you wearing today?

Haha, I was gonna say sexy too, but let's use different adjectives. I say sultry! Smiley Very Happy

 

Edit: Dangit, notcreative already said this! Okay, sensual? Seductive? Okay, now I just sound like a perv.

Re: What are you wearing today?

Lol, I love it! 

Re: What are you wearing today?

Basically, you. Part fierce tiger, part gorgeous lady.

 

Re: What are you wearing today?

ACCURATE.

Re: What are you wearing today?

Thanks... Is it bad all I can think is how long that makeup must have taken to apply? Whoa!

Re: What are you wearing today?

Haha! Seriously.... must have taken forever! You can even see they painted it on to look like hairs! Crazy.

Re: What are you wearing today?

Love the "Come Hither" look, which you manage to pull off in the fiercest way possible. You are everything the ladies below called you and more. Smiley Wink Embrace your natural sultry ferocity, heartsmyface!

Re: What are you wearing today?

Agreed!! Seriously, wish I could pull off that look. If I tried, I'm sure people would ask me if I was okay... or if I needed to use a restroom Smiley Frustrated LOL

Re: What are you wearing today?

I would just look insane and/or ridiculous. Though I guess I could try it out after my haircut today.

 

...

 

... nah, probably not.

Re: What are you wearing today?

Haha, I think there should be a selfie bloopers thread! Lol! You have no idea what I've captured trying to look perky like you! 8/

 

Re: What are you wearing today?

And I just had a good laugh at myself! Glad no one walked in on me laughing all alone! 

Re: What are you wearing today?

Haircut? ^_^ Before and after piccies?

Re: What are you wearing today?

Okay seriously, I have the giggles here. 

Highlighted

Re: What are you wearing today?

Haha, your comment had me LOLing, kbmatthews! I didn't even know that emoticon existed on BT.

Re: What are you wearing today?

 

Re: What are you wearing today?

Okay, yeah, I see it. lol, I just basically gave a bunch of ladies my sexy eyes. Nice! 

Re: What are you wearing today?

YES. be one with nala in "can you feel the love tonight." I believe in you!

Re: What are you wearing today?

Fighting the urge to go lick someone. Smiley Very Happy 

Re: What are you wearing today?

YES! You can be Nala!!

Re: What are you wearing today?

HAHAHAHA yes! You know, I always thought it was weird that Nala looked so sexual in a DISNEY movie. It's like..."Umm...I don't exactly want to see Simba and Nala getting it on."

Re: What are you wearing today?

The discovery channel for kids! 

Re: What are you wearing today?

Hey there miss thanggg looking all sultry once again. Smiley Happy 

Re: What are you wearing today?

Re: What are you wearing today?

I think I just found my disney princess match.

Re: What are you wearing today?


it's my thing?  I certainly don't do smiley faces without looking goofy.