Joyful June Hauls!

Hey BTers!

 

I decided to start at new haul thread for the month June. I love seeing everyone's hauls.Share what goodies you got this month. (beauty and non-beauty) Remember guys a haul is a haul big or small. :smileyhappy:  

 

 

 

Re: Joyful June Hauls!

Happy Birthday month Meagboho. So you are also VIB RED,,,LOL,,, couple of days ago, I received an email from sephora stating that my current status is vib red which means I am too close to re qualify for Rough, for 2015 and given was the vib 10% discount to be used within 30 days :smileyvery-happy: , so if u r rouge u get 10% off a little before $1000 spending instead of $350.......Now I'm off topic :smileytongue: nice haul btw. 

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

Wait, Fatima how close are you? I don't think I have got that email yet. VIB red, hmmm...

Re: Joyful June Hauls!

[ Edited ]

'I checked my purchase history and my spent total for 2014 is C $975  but since sephora keep adding prices in US $ so the email says $850. It is for 2015 and there are more than 6 months left so I'll let them have their time and keep adding us prices :smileyvery-happy:

Re: Joyful June Hauls!

HAPPY BIRTHDAY MONTH!!! When is your birthday, Meag?

 

That lip tar set looks abso-freaking-lutely fantastic. I can't wait to see the colors you mix!

Re: Joyful June Hauls!

I'm overwhelmed with my options! I've never mixed before so not sure where to start. 

Re: Joyful June Hauls!

06/19th

Re: Joyful June Hauls!

Yep! Gemini :smileyhappy:

Re: Joyful June Hauls!

Holy Lip Tar, lady! I guess I don't need to post my swatches anymore. I think you've about got it covered :smileywink:

 

And Happy Birthday month!

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

The more swatches the better though! And thanks :smileyhappy:

Re: Joyful June Hauls!

Now, you are officially the lip tar expert with all of those.  It is weird they sent the birthday gift without you asking. If you hit Rouge within the allotted time frame, I would go into a store and at least ask if you can have the eyeliner (which is what they get in addition to what we get).  You're going to love the GlamGlow, I bet.

Re: Joyful June Hauls!

I am SO excited.  There arent enough days for me to use all my lippies...yet I still want more. Meep.

l got a huuuge sample of Glamglow I still havent used, so if I like that I'll use this, if not, I'll save it for a swap :smileyhappy:

Re: Joyful June Hauls!

The GlamGlow for eyes is the best one though.  You've gotta try it.

Re: Joyful June Hauls!

If you aren't careful you'll end up like me - with a drawer full of lip products and the realization that you will never in your lifetime have enough lips....and yet still compulsively gravitate to the next pretty color...

Re: Joyful June Hauls!

IMAG0139.jpgPictured:

VIBGIFT (I think that's the code...lol) promo, they're all so adorable!

OCC lip liners in Grandma and NSFW

VIB Rouge birthday gift. I have some thoughts on this. (Come on, Sephora, the gift is tiny for the amount of money I have given you guys. And why does every sample lipstick come in the same shade family? Lol)

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

I love the fragrance minis!  I have quite a few & almost want to collect them, but I have no idea where I'd put them all :smileyhappy:  Enjoy your goodies & happy birthday!!

 

xo, Mia

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

Yes!! I've debated putting in another order to get the other three but idk how my fiancé would feel about that since he'd have to wear them lol and thanks, Mia!!

Re: Joyful June Hauls!

Wowie! If you ever want to give someone skincare as gift, the Karuna sheet mask set is AWESOME! The packaging is geared toward gifting (luxe and bulky) but also functional. Looking forward to trying them, but so far am impressed by the presentation and functionality of the packaging.

20140606_190118.jpgOf course I've got way too much skincare, buuuuut, I apologize for nothin! Now then, time to go figure out the best way to test and blog about the masks and perfumes......

Re: Joyful June Hauls!

[ Edited ]
(0) Hearts

It looks so tempting.I'm a big mask lover. I'm going to add this beauty in my love list ,,,,would you care to share your review about these masks? 

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

I definitely will on my blog after I tried a few, it's gonna take a few days or possibly weeks, lol. But so far so good! Happy happy~~

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

and what is the name/ link of your blog?

Re: Joyful June Hauls!

(0) Hearts

ChicDabbling. I've already reviewed SK-II, Wei and Shiseido sheet masks there. =)

Advanced
You must be signed in to add attachments